لیفت ابرو

تغییر حالت ابروها جهت ایجاد تعادل در صورت، تغییر حالت چهره و ایجاد نمای متفاوت در چشم ها مانند بازتر نشان دادن آن ها یا درشت تر جلوه دادن آن می شود. در اکثر موارد برای تغییر حالت ابروهای زنان و شکل دادن به آن ها، آرایشگران اقدام به انجام برخی کارها مانند تتو و میکرونیدلینگ ابرو می کنند.

در سال های اخیر، مطابق با روند تغییرات زیبایی، مردان نیز در ابروهای خود تغییراتی ایجاد می کنند. البته هر کس که به زیبایی ظاهر خود اهمیت می دهد، می تواند در صورت خود تغییراتی اعمال کند، هرچند توصیه می شود که این تغییرات توسط پزشک متخصص و با روش های مناسب انجام شود.

با گذشت زمان عضلات پیشانی در اثر سن و گرانش زمین شروع به ضعیف و شل شدن می کنند و در نتیجه باعث افتادگی ابرو می شوند. این وضعیت، چهره افراد را دائما به صورت خسته و بی حال نشان می دهد. از طرف دیگر،سایه ابروها روی چشم، باعث ایجاد تصویری خشمگین از فرد می شود. بنابراین، برای از بین بردن این سایه و ایجاد چهره ای جوان و روشن از لیفت ابرو استفاده می شود.

لیفت ابرو با توجه به سن، برای از بین بردن خطوط پیشانی و خطوط عمیق بین دو ابرو انجام می شود. چون این تغییرات باعث شل شدن بافت پیشانی و افتادگی ابروها می شود، با لیفت ابرو هم ابروها فرم یکسان و جدید می گیرند و هم چروک پیشانی حذف شده و باعث جوان تر شدن صورت می شود.

چه افرادی نیاز به لیفت ابرو دارند؟

  • افرادی که ابروهای افتاده دارند،
  • کسانی که خطوط عمیق در پیشانی دارند،
  • کسانی که خطوط عمیق بین دو ابرو دارند،
  • افراد جوان و میانسال نیز می توانند لیفت ابرو انجام دهند.

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

انجام لیفت ابرو با تزریق بوتاکس  یک روش برای بالا بردن ابرو بدون استفاده از جراحی است. در این روش برای تزریق  بوتاکس بخش هایی مشخص می شوند. سپس با استفاده از کرم های بی حس کننده موضعی، محل های مشخص شده بی حس می شوند. سپس بوتاکس از قسمت های بی حس شده تزریق می شود. تزریق پرکننده در عضلات، سبب فلج شدن آن ها و برطرف شدن چین و چروک ها در این محل می شود.

زمان لازم برای لیفت ابرو با تزریق بوتاکس، چند دقیقه است و  به مدت ۳ الی ۵ ماه ماندگاری دارد. فرد بعد تزریق بوتاکس نیاز به استراحت ندارد و این امکان را دارد که به فعالیت های روزانه خود بپردازد.